فراتر از طبيعي
فراتر از طبيعي
فراتر از طبيعي
خانه | آرشيو | ايميل


به وبلاگ من خوش آمدید

امکانات و ابزارها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نوشته هاي پيشين
لينکدوني
رمان هاي ميس برزيلي
خطاي چشم عكس هاي گيج كننده جالب
حرف هاي دو ديوونه
دست نوشته هاي يك خون آشام
Leave it to me
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فراتر از طبيعي و آدرس zemeston.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
پشتيباني

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالبساز آنلاين طراحي شده است.

Powered by
LOXBLOG.COM
Online Template Builder
اسلندرمن

بخش اول

مرد قلمی ، از افسانه تا حقیقت:

مرد قلمی جزوی از افسانه های کهن آلمان است. مرد قلمی فردی است به عنوان یک قاتل کت و شلوار پوش که صورت وی عاری از هر گونه ارگان است. هدف این قاتل مرموز فقط بچه ها است. وی بر روی مغز آن کودکان کار می کند و آنها را دچار پارانویا(بدبینی) و بی خوابی می کند. بعد از مدتی ، کودکان را به جنگل کشانده و آنها را به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رساند.

به راستی آیا مرد قلمی وجود خارجی دارد؟

در جواب این سوال باید به اسناد موجود در این زمینه رجوع کرد. معرفی شخصیت مرد قلمی در مسابقه ایی از “عکس های فتوشاپی” بود. در این مسابقه بود که مرد قلمی توصیف شد. فردی با کت و شلوار خاکستری که کروات نیز می بندد! وی چشم و دهان ندارد و فردی بلند قامت است. به نظر می رسد که یک فرد خیالی است ولی اسنادی که در این زمینه وجود دارد خلاف این قضیه را ثابت می کند. مرد قلمی وجود دارد و به عنوان “لولو” در فرهنگ ایرانی شناخته می شود.
آیا از لحاظ علم پزشکی ، امکان ایجاد این چنین انسانی وجود دارد؟

یک انسان با داشتن اندام های حیاتی می تواند به زندگی ادامه دهد و تشکیل نشدن ارگان های صورت دخالتی در طول عمر وی نخواهد داشت پس مرد قلمی به عنوان یک انسان معمولی ، از منظر علم پزشکی به علت نداشتن مجرای تنفسی یک مُرده به حساب می آید.

آیا طبیعت در صدد نابودی این ناهنجاری برنمی آید؟

بر اساس نظریه داروین طبیعت باید موجود ضعیف را نابود کند ولی مرد قلمی چیزی فراتر از یک انسان است. دو طرز تفکر درباره مرد قلمی رواج دارد. عده ایی می گویند مرد قلمی زائده خیالات کودکان است و به نوعی این افسانه را به بیماری های روانی نسبت می دهند ولی از آنجایی که کودکان سر به نیست می شوند این طرز تفکر مورد قبول اکثریت نمی باشد. طرز تفکر دیگری بر اساس نظریه کوانتوم درباره مرد قلمی وجود دارد که در حال حاضر بهترین توضیح را می دهد. طبق این نظریه ، مرد قلمی فردی است فوق بشر. کسی که از انسان های معمولی قوی تر است. در بازی شاهد این هستیم که مرد قلمی ناگهان ظاهر می شود و در کسری از ثانیه در نقطه ایی دیگر ظاهر می شود. پس مرد قلمی می تواند طی العرض کند. یک ماده که محدود به این جهان است نمی تواند از این قابلیت بهره مند شود. پس نتیجه ایی که از این نظریه گرفتند در این بود که مرد قلمی وجود دارد و نمی توان توسط علوم محدود به این دنیا ماهیت اصلی وی را افشا کرد!

به جز این عکسا حدودا 2 یا 3 عکس از این مرد وجود داره که متخصصین تائید کردن که اصله و فوتوشاپ نیست.مسئله از اونجا شروع شد که عکسی که واسه جشنواره فرستاده شد اصل بود و به همین خاطر از جشنواره کنار گزاشته شد.ولی یک هفته بعد تمام اون بچه ها که در عکس بودن دونه دونه کشته شدن.سلندرمن در هرعکسی دیده بشه یعنی تمام اون افراد که در عکس هستن به شکل فجیع نابود میشن.

باهم به متن نامه یکی از قربانیان قبل از مرگ نگاه میکنیم:

دستای درازش بهمون ارامش میده.ادم خوبیه.دوسمون داره.صورت نداره ولی میتونی لبخندشو بیبنی.تو کمرش کلی دست دیگه داره..تازه خرس عروسکی منم که 13 سال پیش گم کرده بودم رو بهم پس داد.یعنی از تو شکمش دراورد داد به من.همه داریم میریم به شهر بازی .دوستامم هستن.بعدش نمیدونیم چی بشه؟

توجه کنید که این نامه مرد 22 ساله ای که سلندرمن اون رو نابود کرد.

نظر شما چیه؟اون کیه؟کجاست؟واقعیه؟

منبع: يه سايت 


نظرات شما عزیزان:

آویسا
ساعت20:27---6 تير 1394
به نظر من اسلندر من واقعیت نداره همه ی اینا افسانست یه ادم روانی خودشو این شکلی کرده و بقیه رو میکشه شایدم یه ادم روانی دیگه این عکسا رو ساخته
پاسخ: موافقم...منم زياد اعتقادي ندارم. ولي خب ممكنه هم واقعي باشه....ممكنه نباشه....كسي نميدونه


paradise
ساعت0:47---18 ارديبهشت 1394
من به ماورا اعتقاد دارم و واقعا داستان جالبی بود ولی این اسلندرمن واقعا هست آیا؟؟؟آخه راجع به این قاتل وحشتناک مطلب زیاد خوندم یکی میگه هست یکی میگه نیست واقعا گیج شدم!!!!
پاسخ: من خودمم نميدونم. منم اعتقاد دارم ولي به نظرم موجودات ماوراطبيعه متفاوت از تصورين كه ما ازشون داريم و اكثر تصورات ما اشتباهه مثلا ممكنه واقعا كسايي مثل خون آشاما باشن كه به خون نياز داشته باشن ولي نه اونطوري كه توي افسانه ها و داستانا و فيلما هست


paradise
ساعت0:44---18 ارديبهشت 1394
من به ماورا اعتقاد دارم و واقعا داستان جالبی بود ولی این اسلندرمن واقعا هست آیا؟؟؟آخه راجع به این قاتل وحشتناک مطلب زیاد خوندم یکی میگه هست یکی میگه نیست واقعا گیج شدم!!!!

SHV.2002
ساعت17:10---15 ارديبهشت 1394
سایتتون عاله
پاسخ: مرسي ^_^


mobin
ساعت21:32---14 ارديبهشت 1394
من خودم سیزده سالمه و سه ساله دارم راجبش تحقیق میکنم و اعتقاد دارم که اسلندر من به سراغ من نمیاد چون ایران جنگل هاش تو شماله و من لرستان زندگی میکنم. من بیشتر شبا خوابشو میبینم و بعضی اوقات وقتی(گلاب به روتون ) میرم دستشویی حس میکنم پشت سرمه و قیافشو یه بار تو آینه دیدم
پاسخ: خخخ خيالت تخت سراغت نمياد.


امیرحسین
ساعت17:54---7 ارديبهشت 1394
اخه اگه یه قاتل زنجیره ای باشه که ماسک میزنه چجپری میتونه ذهن بچه ها رو مسموم کنه و اونارو به سمت جنگل بفرسته من میگم واقعیه چون هیچ چیزیغیر ممکن نیست خدا این همه چیزی عجیب خلق میکنه اینم روش
پاسخ: من ديگه از اين چيزا خبر ندارم...ولي شايد حق با تو باشه.ولي خب به قول خودت هيچي غير ممكن نيست. ممكنه هرچيزي باشه..


sina
ساعت15:38---4 ارديبهشت 1394
اصلا نیاز به ترس برا ما نیس چون اسلندرمت تو ایران نیستش تو جنگل های غرب یا همون اروپا هستش
پاسخ: آره خب


امیر علی
ساعت18:58---13 فروردين 1394
یعنی این امکان وجود نداره اسلندرمن یه انسان باشه که جهش ژنتیکی پیدا کرده
پاسخ: شايد خيلي احتمال ها راجبش وجود داره.


پریا
ساعت15:18---10 فروردين 1394
من که هیچ حرفی ندارم
پاسخ: حق داري


محمدسام پورهادی
ساعت15:25---28 اسفند 1393
سلام دوست من.من عاشق چیز های ترسناک و ماورا الطبیعی هستم ولی این یارو یک خورده منو زیاده از حد ترسونده.به نظر من اون یک مردی بوده که همسرش به دلیل بچه دار نشدن دیوانه شده و فرار کرده و سلاندر من دنبال او رفته و او را دیده ولی او خودش و سلاندر من رو با آتش سوزانده و مرد هم که همسرش را دوست داشته و همسرش به خاطر بچه مرده از بچه ها متنفر میشه و
روحش با همان صورت سوخته اش و قد بلندش بچه ها رو میکشه!ای بابا منم که 13 سالمه!!!!!!!!!!
پاسخ: سلام :D نيازي به ترس نيست چون اگه اسلندرمن بياد توي ايران خودش فراري ميشه خخخخ


adawle
ساعت17:43---8 اسفند 1393
من دیدمش !
شوخی نمیکنم ی عکس گرفتم تو ایتالیا وبعد از 13 روز اومد تو عکس دقیقا همون روزی که خواهرم ناپدید شد من این پیامو توسط یکی از دوستام ک ایراتیه نوشتم و خواستم بگم این عکسم تا حالا جایی نبوده بعد از اینکه روکسانا یا همون خواهرم گم بشه ما به اینجا اومدیم .و ی چیزه دیگه اینا همش لاف بود ههههههه خخخخخ
پاسخ:خخخخخخهههه حدس مي زدم


ور ور ور
ساعت16:48---6 اسفند 1393
دروغه

الینا
ساعت12:53---30 بهمن 1393
واوو... این عالیه !!!
راستی یارویی که اون نامه رو نوشته 22 سالش بوده!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
من هم به وجود این موجود ( و همینطور موجودات دیگه) اعتقاد دارم .
از اونجایی که اسلندر من دستاش درازتر از پاهاشه باید بهش بگیم : بابا دست دراز !!
پاسخ: خخخخخ حق داري :)) منم بودم همينكارو مي كردم


ali
ساعت16:02---1 بهمن 1393
سلام من نزدیک های یک سال درمورد اسلندر من تحقیق کردم و توانستم ب نتایجی هم برسم
اسلندر من در ناحیه های خزری کشور ما دیده شده
در کشور های اروپایی خیلی دیده شده پس اسلندر من واقیه و در واقع داستانش از اینجا شروع میشود که
مردی روزی ب جنگل میرود و برای جم کردن ترب ب نزدیک دریا میرود تا ترب جم کند
ناگهان کسی از پشت (جوان ۱۲ساله)ب او میخورد و اوتوست مارماهی های برقی اسیب میبیند
ناگهان زنش ب کمک او میاید وبه خانه میبردش و بد از سه روز مرد درحالی‌ک داشت غذا درست میکرد بچه اش او را حل میدهد و تمام صورت او میسوزد و میمیرد
وقتی مراسم ختمش را میگیرند عکسی ک روی‌قبر او بود خون الود میشود اسم اون مرد مریاان است
خلاصه بد از چند روز تام عکس هایی ک با بچه اش گرفته بود میسوزد و بد خود بچه اش ب شکل فجیه نابود میشود
روزی مردی هم برای جم کردن ترب ب دریا میرود ناگهان اه مرد هم میمیرد و بد از مراسم ختم روی قبر مرد نوشته میشود slender man
از ان به بد کسی ک میمیرد (بشکل فجیه)
روی قبرش نوشته میشود السلندر من
الاعم اسلندر من بدادنید این است ک هروقت کسی را میکشد تکه از لباسش (یقه)را میکند
پایان
این سایت عالی است
پاسخ:ممنون


M.A.R.G
ساعت15:55---18 دی 1393
بیشتر میتونی بنویسی

ابوالفضل
ساعت1:07---2 دی 1393
گربیه من از این وحشتناک تره شک داری بیا ازش بپرس جواب میده
پاسخ: گربه؟


Titanium
ساعت23:13---17 آذر 1393
ina ke migoftan faghat bache ha mitonan bebinan bad migan ye marde javon 22 sale didatesh taze payamam gozashte ? fekr nakonam yaro gozashte bashe kare khode slender mane mikhad mardomo jazb kone vase koshtan
پاسخ: احتمالا


Titanium
ساعت23:10---17 آذر 1393
rast mige baba leng deraze ke
پاسخ: خخخخخخ بابا لنگ درازه


yasaman
ساعت20:33---9 آذر 1393
من خودم ب ماورا اعتقاد دارم حتی ب قدرت هایی ک درون بعضی انسان ها هست و خیلی چیزایی ک دیگران ندیدنو دیدم ولی داستان اسلندرمن برام عجیبه وتانبینم نمیتونم باور کنممرسی از اطلاعاتت
پاسخ: منم اعتقاد دارم ولی باهات موافقم طبیعیه.ولی خب اونا هم که مثل افسانه ها نیستن حتما یه تفاوتی دارن


ناشناس
ساعت15:03---26 آبان 1393
سلندر من حقیقت داره اون پشت درختای بلند جنگل های تاریک مه آلود منتظر بچه هاست ....
پاسخ: ممکنه


سید امیر خاتمی
ساعت14:41---16 آبان 1393
به نظر من یه نفر خودشو با یه ماسک این شکلی میکنه
پاسخ: امکانش هست


سجاد
ساعت15:38---25 مهر 1393
اخه انصاف نظر بدم نزاری کسی ببینه
پاسخ: خخخ اخه من خییییییییییییییییییییییلی کم اینجا انلاین میشم بیشتر تو اپاراتم یا وبم توی میهن بلاگ


سجاد
ساعت22:14---13 مهر 1393
http://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gifمن به این موجود اعتقاد دارم چون قدرت های فرا طبیعی اعتقاد دارمد گاهی وقتا افسرده که میشم فک میکنم زیر نظر این موجدم ولی وقتی شادم احساس میکنم تحت فرشته ها حفازت میشم شنیدم میگن وقتی افسرده میشی میاد سراقت پس تا میتونین شاد باشین تا نیاد سراقتون شاید حرفم مسخره باشه ولی جواب میده بعضی ها میگن مرد روز قیامت هم یا همون endermanمعروف در ماینکرافت هست واقیعه وبا اسلندر من یعنی مرد قلمی تنفر داره و باهم جنگ دارن اونم دوتا عمو زاده چون قدرت هر دو زیاده امید وارم هیچ کدوم گیر اسلندر من نیفتن و به خدا توکل کنیدhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(1).gifhttp ://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gifشاید مسقره باشه ولی تا الان که با این موجود آشنا شدم و مشغول تحقیق راجب این موجودم خنده رو لبم نمیاد واحساس میکنم روزی میاد سراقم چون از بچه ها تنفر داره و منم12سالمهhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20( 1).gifhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gifhttp: //loxblog.ir/images/smilies/smile%20(15).gif
پاسخ: خخخخ ما اسلندرمنم حریفیم :))


mlony sandra
ساعت17:38---28 تير 1393
افسانست ولی ترسناک

pary
ساعت16:41---25 تير 1393
وییییی چه ناجوره! لینک شدی
پاسخ: مرسي الان لينكت مي كنم.


بهارنارنج
ساعت3:25---22 تير 1393
این که بابا لنگ درازه
22: اينم اسم خوبيه يادم باشه از اين به بعد بهش بگم بابا لنگ دراز.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ <-CategoryName-> ]
+

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالب ساز آنلاين طراحي شده است
©2008 All rights reserved.

Build Your Own Template!